جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

روش گندزدایی استخر

روش گندزدایی استخر گندزدایی کاشی های استخر

روش گندزدایی استخر؛ یکی از مهم ترین مسائلی که مربوط به استخر ها می باشد، نحوه درست گند زدایی آب و کف استخر ها می باشد. اگر افرادی که از طریق استخر درآمد زایی می کنند، به این مسئله بی توجه باشند؛ به ضرر خود شان است. زیرا اولین چیزی که هر فرد شناگر در انتخاب استخر به آن اهمیت بالایی می دهد، پاکیزگی و شفافیت آب استخر ها می باشد. گند زدایی استخر ها با انواع مواد شیمیایی با خلوص و درجه های متفاوت صورت می گیرد. زیرا برای گند زدایی تمام استخر ها نمی توان از یک محصول استفاده کرد.

ضد عفونی آب استخر خانگی

استخر ها از نظر کارایی و شکل مانند هم دیگرند، اما از نظر موقعیت مکانی متفاوت هستند و بر اساس موقعیت مکانی به استخر های روباز و استخر های رو بسته تقسیم بندی می شوند. در گذشته افراد بیشتر از استخر هایی که در محیط های عمومی احداث می شد، استفاده می کردند که این استخر ها هنوز هم با گذر این همه سال مورد استفاده اکثر مردم قرار گرفته است. با این حال بعضی از مردم به خاطر برخی از اصول بهداشتی تمایلی به استفاده کردن از استخر های عمومی ندارند. همین علت سبب شده افراد به فکر احداث استخر در خانه هایشان بیافتند.

روش گندزدایی استخر خانگی

استخر های خانگی نیز دچار فساد می شوند، به همین دلیل تولید کنندگانی که در صنعت تولید شوینده ها فعالیت می کنند؛ به تولید انواع ضد عفونی ها مشغول شدند. آن ها توانستند تا به امروز با استفاده از فناوری های مختلف از جمله نانو، ضد عفونی کننده هایی تولید کنند، که خاصیت و ویژگی شان چندین برابر بیشتر از ضد عفونی کننده هایی می باشد که با استفاده از کلر و دیگر مواد شیمیایی تولید شده است.

روش گندزدایی استخر با ضدعفونی‌ها

شما هر گاه قصد داشتید، از ضد عفونی کننده ها بعنوان روش گندزدایی استخرتان استفاده کنید باید به مسائل مختلفی توجه کنید، زیرا استفاده غیر مجاز از ضد عفونی ها موجب مسموم شدن فردی که در استخر قرار دارد، می شود. مقدار مصرف مجاز هر ضد عفونی کننده ای بر روی خودش درج شده تا دیگر افراد در هنگام استفاده از این محصولات درجه یک دچار سر درگمی نشوند و بتوانند به اندازه ی نیاز برای استخر های رو باز یا رو بسته شان استفاده کنند. شما باید در هنگام استفاده از این محصولات به موقعیت مکانی استخر تان هم توجه کنید، زیرا اگر استخر تان در حیاط زیر نور آفتاب باشد؛ بخشی از مایع یا پودر ضد عفونی کننده تان تبخیر می شود. پس بدین ترتیب شما در فضای باز باید مقدار بیشتری ضد عفونی کننده استفاده کنید، تا هم باکتری ها و عوامل بیماری زا درون آب و هم باکتری هایی که از بدن فرد وارد آب می شود؛ از بین برود.

روش گندزدایی استخر

البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید، به علت این که در استخر های خانگی برای پر شدن استخر ها از آب های شرب استفاده می شود؛ خیلی کمتر از آب های استخر های عمومی در آن عوامل بیماری زا موجود است، که به همین خاطر از ضدعفونی کننده هایی با درجه خلوص پایین استفاده کنید.

چه نوع مواد ضد عفونی کننده ای استفاده کنیم

یکی از محصولات با کیفیت برای گندزدایی استخر که مناسب استخر ها است، مایعات یا پودرهای ضد عفونی می باشد. البته نه تمام ضد عفونی کننده ها زیرا برخی از این محصولات فقط این نام را یدک می کنند و اصلا هیچ خاصیت و عملکرد خوبی ندارند.

از این رو هر گاه قصد خرید شوینده ای مناسب را داشتید، به دنبال محصولی چند کاره باشید، چون به قول معروف (با یک تیر، دو نشان می زنید.) هم گند زدایی با قدرت پاک کنندگی بالا خریداری می کنید و هم این که استخری مبرا از آلودگی و باکتری تحویل می گیرید.

هم چنین ضد عفونی ای مناسب و ارزش خرید دارد، که کوچک ترین مقدارش نیز برای فرد مشکلی به وجود نیاورد؛ نه این که فرد فقط با استنشاق بوی آن دچار بیماری و مشکلات تنفسی شود.

این محصولات پاک کننده نباید به هیچ عنوان با مولکول های آب واکنش بدهند. زیرا اگر باعث تولید گاز های زیان آور و بی بو شوند، باعث می شود فردی که بدون اطلاع پا به این فضا های آلوده و سمی می گذارد دچار بیماری و مشکلات تنفسی و در نتیجه مبتلا به بیماری های مختلفی شود که تا آخر عمر گریبان گیر او است.

خرید کاشی استخری ایفاسرام

برای خرید انواع کاشی استخری ایفاسرام از مرکز پخش کاشی یوسفی می‌توانید به صفحه فروشگاه ما مراجعه کنید.

مشتری گرامی شما میتوانید برای کسب آخرین قیمت محصولات کاشی استخری و یا دیگر محصولات فروشگاه یوسفی در واتس اپ به ما بدید.

انتهای مطلب/

 

فروش آنلاین و اینترنتی محصولات کارخانه ایفاسرام
مقالات کاشی و سرامیک
مدیر فروشگاه

توضیحاتی درباره شرکت ایفاسرام

شرکت ایفاسرام; با بهره‌گیری از آخرین فن‌آوری روز دنیا، ماشین‌آلات ایتالیایی، چاپ دیجیتال و نیروهای مجرب در صنعت کاشی و

فروشگاه آنلاین و اینترنتی قرنیز، کاشی و سرامیک در خوزستان
مقالات کاشی و سرامیک
مدیر فروشگاه

سرامیک پرسلان چیست

سرامیک پرسلان چیست؟؛ سرامیک پرسلان به علت نفوذ ناپذیر بودن و فرآیند تولید ویژه و استحکام و دوام بالا از

روش گندزدایی استخر گندزدایی کاشی های استخر
مقالات کاشی و سرامیک
مدیر فروشگاه

روش گندزدایی استخر

روش گندزدایی استخر؛ یکی از مهم ترین مسائلی که مربوط به استخر ها می باشد، نحوه درست گند زدایی آب

جدیدترین محصولات